Sunday, November 18, 2012

LIBSTER AWORD

LIBSTER AWORD


Bardzo, ale to bardzo DZIĘ-KU-JE-MY za nominację którą dostałyśmy od : http://eye-tunes-niall-and-liam.blogspot.com/ ♥
******************************************************************

Odpowiedzi Oli:

1. Ulubiony z 1D ? I dlaczego akurat on ?

Prawdziwa Directionerka kocha wszystkich ale każda Directionerka ma takiego dla którego jej serce bije najmocniej i u mnie tym kimś jest Harry - od samego początku uwiodły mnie jego dołeczki w policzkach i te cudne loki .

2.Ulubiona data ? Dlaczego ?

12..03.2012 - dostałam podpisane Up All Night przez 1D ♥

3.Co robisz gdy jest Ci źle ?

Słucham muzyki

4. Przez co polubiłaś One Direction ?

Przypadkiem na wakacjach w Londynie oglądałam x-factor i tak to się zaczeło.

5. Data urodzenia

19.03. rok - forever young !

6.Największe i najbardziej ważne marzenie w moim życiu

Być szczęśliwa i mieszkać w Londynie

7.Czy masz osobę której mówisz wszystko ?

Tak. 3 najlepszych przyjaciół  Beatę i Mateusza oraz Olę

8.Piosenka przywołująca wspomnienia z dzieciństwa.

O-Zone- dragosta di te

9.Kto jest twoim wzorem / inspiracją ? Dlaczego ?

Danielle Preazer - bo pokazała że ze wszystkim można sobie poradzić

10.Cyz jest osoba na świecie dla której oddałabyś życie ?

Tak.

11.Najgorsze wspomnienie z dzieciństwa ?

Utrata dziadka :"(


Odpowiedzi golldfish:
1. Ulubieniec z 1D? Czemu akurat on?
Moim ulubieńcem jest Louis. Nie mam pojęcia czemu, ale to on pierwszy rzucił mi się w oczy. Może dlaczego, że jest pozytywnie pierdolnięty jak ja?
2. Ulubiona data? Dlaczego?
Jak na razie 19 czerwca 2012. Liam na swoim twitcamie zrobił dla mnie 1,2,3 flick.
3. Co robisz gdy ci źle?
Rozmawiam z Joan albo puszczam sobie coś z repertuaru One Direction, Eda Sheerana albo Ollyego Mursa.
4. Przez co polubiłaś One Direction?
Przez muzykę.
5. Data urodzenia?
13 lipca, rok jest nieważny bo ja wiecznie młoda jestem :D
6. Największe marzenie?
Zostać docenioną i oczywiście jak każda Directioner spotkać swoich idoli. Być na koncercie Ollyego i Eda.
7. Czy masz osobę, której mówisz wszystko?
Jakaś się znajdzie :)
8. Piosenka przywołująca wspomnienia z dzieciństwa?
You’re my heart, you’re my soul by Modern Talking.
9. Kto jest twoim wzorem/inspiracją? Dlaczego?
Przeważnie staram się nikim nie inspirować, dlatego że wychodzę z założenia, że warto jest być po prostu sobą.
10. Czy jest na świecie osoba, za którą oddałabyś życie?
Jest, oczywiście, że jest, bo czym byłby świat bez miłości?
11. Najgorsze wspomnienie z dzieciństwa?
Prawdopodobnie to jak skakałam z huśtawki i ona walnęła mnie w plecy + opatrunki na plecach. Coś strasznego.
**********************************************************************
Dziękujemy za nominacje, ale na wyznaczanie nowych nominacji brak nam czasu.......

No comments:

Post a Comment